Follow us on Facebook

Thursday, August 23, 2012


Salam Warga Sangap-IT ....



1. Berita Terhangat sempena Syawal yang syahdu ni... NOKIA akan mengeluarkan satu telefon yang membolehkan pengguna nokia membuat panggilan secara percuma SEUMUR HIDUP!!!!

2. Pertama membaca info nie,
aku pun terperanjat jugak... tapi lepas baca kenapa NOKIA membuat demikian barulah aku faham dan percaya.

3. Tujuan utama NOKIA membuat telefon macam nie bertujuan untuk meningkatkan pengaruhnya di dunia telefon mudah alih... kerana sekarang nie android dan iphone mendominasi pasaran telefon mudah alih.

4. Bentuk telefon ini amat praktikal , senang digunakan dan mesra alam semesta...

5. Nak tengok bentuk NOKIA terbaru nie... jom kita usha...
.................
...........................
......................................
......................................................

LAGI SCROLL KE BAWAH..............................................

.......................................................
..............................................................................
..................................................................................................
..................................................................................................................
....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................
JANGAN MALAS LAGI SCROLL KE BAWAH.... BENDA FREE KENA RAJINKAN DIRI

.......................................................................................................................
...............................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................

LENGKAP DENGAN 3G, WIFI, BLUETOOTH, IR,

...............................................................................................................
.....................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................





























amacam tak percaya... hehehe... mana ada orang nak bagi panggilan percuma seumur hidup kalau setakat beli handset jer....kakakaka. Taukey MAXIS pun tak buat der benda macam nie... hehee

P/s: sorry takde mood nak buat artikel serius.... tengah demam raya...



Reactions:
Categories:

0 comments:

Post a Comment