Follow us on Facebook

Wednesday, August 15, 2012

Salam Sangap-IT Crew




1. Kali ni aku nak cerita pasal keylogger.

2. Benda nie dah lama wujud di alam siber... cuba lately nie ramai yang cuba gunakan perisian ini untuk benda-benda yang tak baik.

3. So amenda keylogger nie...Keylogger adalah perisian yang membolehkan korang tahu apa yang dilakukan oleh pengguna lain di komputer yang korang dah install software nie.

4. Perisian ini berfungsi dengan merekod apa juga yang korang TAIP, SCREEN CAPTURE dan sebagainya.

5. Kira macam spylah ni. Keylogger tanpa diketahui merekod semua kekunci yang ditekan oleh pengguna pada komputer dan di simpan di dalam fail log yang telah di encrypt (memang susah nak buka la ni) dengan pilihan untuk di hantar fail tadi ke email id tertentu.

6. Keylogger adalah alat terbaik untuk memonitor PC dimana ia secara automatik merekod semua email, perbualan, nota chat, website yang dikunjungi, kata laluan, dokumen pendaftaran dan lain2 lagi.

7. So kenapa aku cakap benda nie musuh dalam selimut?

8. Let say aku install software nie dalam PC korang dan dalam option perisian tue aku divertkan semua keystroke korang ke email aku.... so aku boleh tahu segala macam mak nenek apa yang korang buat, password korang.... dan screen capture pc korang.

9. Kan bahaya tue, di buatnya korang sedap chatting dengan scandal korang aku baca... past tue aku sebarkan... Jahanam muka korang kena tumbuk dengan isteri/awek.


10. Susah korang nak detect key logger nie kerana dia berjalan pada background process.

11. So kalau korang rasa tak berdosa nak guna perisian nie korang boleh donlod kat sini. Lepas tue pepandailah korang godek... senang jer pok nak guna...

Kita jumpa lagi di info akan datang ok...
Adios
Categories:

0 comments:

Post a Comment